Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2018 02:08 - Денят, в който осъзнах, че имам всичко
Автор: waterfall Категория: Лични дневници   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Този ден може би не е днес. Не беше и вчера. Започнах да осъзнавам това постепенно с времето. Започнах да осъзнавам, че има хора в по-лошо положение от моето, много по-лошо. Аз имам всичко. Ти също.

Това, което искаш, това, което целиш е там и те чака. Но ти не трябва да бездействаш, за да го постигнеш. Трябва да си устремен... Е, аз не съм устремена и никога не съм била. Аз съм разпиляна, незнаеща какво иска, но правеща разни неща...

Животът може да е хубав. Животът е такъв, какъвто ние го изберем. Животът е такъв, от каквато гледна точка го погледнем.

Аз израстнах в добро семейство на средностатистически българи. Много обичам родителите си, макар и да не са перфектни. Никой не е перфектен. Аз също не съм. Много обичам по-малката си сестра, която до скоро смятах за дете, а тя порастна. Има свой живот, свои възгледи върху нещата... Тя вече е личност.

„Денят, в който осъзнах, че имам всичко”. Имам живи родители, сестра, съпруг, дете, дом, здраве... Благодаря на Бог, за което. Мога да продължа да изреждам. Сигурна съм, че вие също можете, макар и да нямате някои от тези неща, сигурно имате друго – чиста вода, дишате, живеете...

Благодарна съм за това, което имам. Благодарна съм и за това, което нямам. Сигурно има причина да нямам някои от нещата, които искам да имам. Господ си знае работата и Той знае кое е най-доброто за нас.

Предполагам се досещате, че „всичко” е много обширно понятие. Ти можеш да искаш едно, аз – друго. Кога сме доволни от това, което имаме?... Ако получим едно, едва сме го хванали в ръцете си и вече гледаме устремено към друго.

Просто си дадох сметка, че трябва да съм благодарна за това, което имам. Което нямам, ако наистина ми трябва, съм сигурна, че по един или друг начин, ще дойде към мен. Накрая нищо няма да отнесем с нас на онзи свят, освен душата си. А какви съкровища трупаме за душата си?

Хората имат различни съдби, проблеми, спънки. Никого не съдя. Всеки има свободната воля да взима решения в живота си. Аз просто казвам, че още днес може да имаш „всичко” и да избереш да си щастлив. Да погледнеш проблема от друг ъгъл и отношението ти към проблема да бъде по-различно, за да си поемеш дъх и да осъзнаеш, че и това ще премине. Може би нямаш нужда от това и има нещо по-значимо , за което да се хванеш. 



Тагове:   ОСЪЗНАХ,   Всичко,   имам,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterfall
Категория: Хоби
Прочетен: 44698
Постинги: 20
Коментари: 21
Гласове: 61
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930